O Apoio Condutual Positivo: “Entendendo a conduta como forma de comunicación”

Resumo

Neste artigo exponse un exemplo para axudar a comprender que as condutas das persoas con autismo son una forma de comunicación, así como para explicar a necesidade de facer unha completa avaliación desas condutas, das causas que as provocan e das situacións nas que se producen, para así poder ensinar ás persoas con autismo formas adaptadas de comportamento e de comunicar as súas necesidades.

En este artículo se expone un ejemplo para ayudar a comprender que las conductas de las personas con autismo son una forma de comunicación, así como para explicar la necesidad de hacer una completa evaluación de las conductas, las causas que las provocan y las situaciones en las que se producen, para poder así enseñar a las personas con autismo formas adaptadas de comportamiento y de comunicar sus necesidades.

This article presents an example to help understand that the behaviors of people with autism are a form of communication, as well as to explain the need to make a complete evaluation of the behaviors, the causes that cause them and the situations in which they occur. that occur, in order to teach people with autism adapted ways of behaving and communicating their needs.

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Tea e inclusión

Banners

Compartir