Unha mirada á educación musical na formación inicial do profesorado galego

Resumo

O profesorado da área de Didáctica da Expresión Musical (DEM) das tres universidades públicas galegas entende que debe promoverse na formación inicial do profesorado unha aprendizaxe experimental e conectada co mundo no que vivimos. Neste artigo preséntanse algúns proxectos que se levaron a cabo nos últimos anos e que exemplifican o rumbo destas prácticas docentes.

El profesorado del área de Didáctica de la Expresión Musical (DEM) de las tres universidades públicas gallegas entiende que debe promoverse en la formación inicial del profesorado un aprendizaje experiencial y conectado con el mundo en el que vivimos. En este artículo se presentan algunos proyectos que se llevaron a cabo en los últimos años y que ejemplifican el rumbo de estas prácticas docentes.

The teachers of the field of Music Education Didactics (MED) of the three Galician public universities understand that experiential learning connected with the world we live in must be promoted in initial teacher education. In this article some projects that were undertaken during the last years and that illustrate these teaching practices are shown.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Andar cos tempos das músicas

Banners

Compartir