Unha década de proxectos colaborativos no CEE O Pedroso

Resumo

O artigo relata a experiencia de traballo colaborativo no CEE O PEDROSO ao longo de dez anos, como estratexia metodolóxica e didáctica eficaz para a adquisición de competencias clave no traballo con alumnado que presenta trastornos graves de conducta, conseguindo así o obxectivo dunha educación máis inclusiva. Descríbense as características do entorno docente, o contexto de aprendizaxe, as estratexias metodolóxicas e didácticas, así como o carácter interdisciplinar da experiencia educativa.

El artículo relata la experiencia de trabajo colaborativo en el CEE O PEDROSO a lo largo de diez años, como estrategia metodológica y didáctica eficaz para la adquisición de competencias clave en el trabajo con alumnado que presenta trastornos graves de conducta, consiguiendo así el objetivo de una educación más inclusiva. Se describen las características del entorno docente, el contexto de aprendizaje, las estrategias metodológicas y didácticas, así como el carácter interdisciplinar de la experiencia educativa.

The article reports the experience of collaborative work in the CEE O PEDROSO over ten years, as an effective methodological and didactic strategy for the adquisition of key skills in the work with students with serious behavioral disorders, thus achieving the objective of a more inclusive education. The chracteristics of the teaching environmente, the learning context, the methodological and didactic strategies, as well as the interdisciplinary nature of the educational experience are described.

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Tea e inclusión

Banners

Compartir