“Tralos pasos do mestre”: unha proposta didáctica para o tratamento da represión da memoria

Resumo

A “represión da memoria” é un fenómeno que reconstrúe os recordos ao redor do período de mobilización política anterior ao golpe de estado do 36 e en torno ao proceso violento posterior. Neste traballo preséntase unha proposta didáctica que tenta loitar contra esta represión levando a propia memoria á aula como obxecto de estudo.

La “represión de la memoria” es un fenómeno que reconstruye los recuerdos alrededor del periodo de movilización política anterior al golpe de estado del 36 y en torno al proceso violento posterior, afectando así a la propia configuración de la sociedad actual. En este trabajo se presenta una propuesta didáctica que intenta luchar contra esta represión llevando la propia memoria al aula como objeto de estudio.

The “suppression of memory” is a phenomenon that reconstructs memories around the active citizenship period before Civil War and the francoist repression, affecting the present society. This work sets out a didactic proposal that seeks to fight against this repression by bringing one’s own memory into the classroom as an object of study.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Memoria para o presente

Banners

Compartir