Separar para compensar

Resumo

Neste artigo abordamos a motivación para incluír obradoiros segregando por sexos como estratexia metodolóxica en calquera proxecto coeducativo que aspire a compensar a desigual socialización de nenas e nenos. Analízanse as dificultades que se atopan para implementalos, e enfócanse aspectos chave a ter en conta na abordaxe da educación sexual con perspectiva de xénero.

En este artículo abordamos la motivación para incluír talleres separando por sexos como estrategia metodológica en cualquier proyecto coeducativo que aspire a compensar la desigual socialización de niñas y niños. Se analizan las dificultades que se encuentran para implementarlos, y se enfocan aspectos clave a tener en cuenta en el abordaje de la educación sexual con perspectiva de género.

In this article we address the motivation to include workshops separating by sex as a methodological strategy in any co-educatonal project that aspires to compensate for the unequal socialization of girls and boys. The difficulties encountered in implementing them are analyzed, and key aspects to take into account when approaching sexual education with a gender perspective are addressed.

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Educación afectivo-sexual

Banners

Compartir