Roteiros Matemáticos e MathCityMap

Resumo

O artigo analiza o valor educativo dos roteiros matemáticos e da aplicación MathCityMap, destacando as súas potencialidades para traballar as matemáticas fóra da aula. Preséntase o proceso de creación de tarefas e a función da Aula Dixital como ferramenta de coordinación docente. Destácanse as vantaxes didácticas, tecnolóxicas e interdisciplinares desta proposta.

El artículo analiza el valor educativo de los recorridos matemáticos y de la aplicación MathCityMap, destacando su potencial para trabajar las matemáticas fuera del aula. Se presenta el proceso de creación de tareas y la función del Aula Digital como herramienta de coordinación docente. Se subrayan las ventajas didácticas, tecnológicas e interdisciplinares de esta propuesta.

The article explores the educational value of math trails and the MathCityMap app, highlighting their potential for learning mathematics outside the classroom. It describes the task creation process and the Digital Classroom as a coordination tool for teachers. The proposal’s didactic, technological, and interdisciplinary benefits are emphasized.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Radio escolar

Banners

Compartir