Radio educativa e inclusión en contextos de aplicación de medidas xudiciais.

Resumo

O artigo céntrase na posta en marcha dun proxecto de radio educativa no único Centro de Cumprimento de Medidas Xudiciais (CCMX) para menores de Estremadura. A iniciativa xorde coma unha aposta educativa, inclusiva e innovadora nunha contorna caracterizada, entre outras cuestións, polas restricións tecnolóxicas e pola vulnerabilidade do alumnado derivada do absentismo e a desmotivación escolar. Neste contexto específico, a radio convértese nun vehículo de expresión, desenvolvemento persoal e reintregración social.

El artículo se centra en la puesta en marcha de un proyecto de radio educativa en el único Centro de Cumplimiento de Medidas Judiciales (CCMJ) para menores de Extremadura. La iniciativa surge como una apuesta educativa, inclusiva e innovadora en un entorno caracterizado, entre otras cuestiones, por restricciones tecnológicas y por la vulnerabilidad del alumnado derivada del absentismo y la desmotivación escolar. En este contexto específico, la radio se convierte en un vehículo de expresión, desarrollo personal y reintegración social.

The article advocates for the implementation of an educational radio project in the only Juvenile Justice Center (CCMJ) in Extremadura. The initiative emerges as an educational, inclusive, and innovative commitment in an environment characterized, among other factors, by technological restrictions and by the students’ vulnerability resulting from absenteeism and lack of motivation toward schooling. In this specific context, radio becomes a vehicle for expression, personal development, and social reintegration.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Radio escolar

Banners

Compartir