Radio e memoria democrática no IES Gregorio Fernández

Resumo

Radio e filosofía poden ser boas aliadas para unha aprendizaxe significativa. A través deste artigo coñecemos como o currículo da materia é traducido en prácticas radiofónicas colaborativas a través do estudo dun caso práctico inserido no desenvolvemento de proxectos de centro vinculados coa memoria oral.

Radio y Filosofía pueden ser buenos aliados para un aprendizaje significativo. A través de este artículo conocemos cómo el currículo de la asignatura se traduce en prácticas radiofónicas colaborativas a través del estudio de un caso práctico insertado en el desarrollo de proyectos de centro vinculados con la memoria oral.

Radio and Philosophy can be valuable allies for meaningful learning. This article explores how the subject’s curriculum is translated into collaborative radio practices through the study of a practical case embedded within the development of school-based projects linked to oral memory.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Radio escolar

Banners

Compartir