Que pode achegar unha perspectiva trans á educación sexual?

Resumo

Neste texto explico como a miña experiencia como educador sexual trans me permite pensar en estratexias para presentar mellor a educación sexual en xeral: que lugar debe ter a diversidade na educación sexual, como achegala ao alumnado ou como deseñar unha relación pedagóxica mediada pola masculinidade que non pase por complicidades machistas.

En este texto planteo cómo mi experiencia como educador sexual trans me permite pensar estrategias para plantear mejor la educación sexual en general: qué lugar debe tener la diversidad en la educación sexual, cómo acercarla al alumnado o cómo plantear una relación pedagógica mediada por la masculinidad que no pase por las complicidades machistas.

In this text I explain how my experience as a trans sexual educator allows me to think about strategies to better present sexual education in general: what place should diversity have in sexual education, how to bring it closer to students or how to propose a pedagogical relationship mediated by masculinity that don't go through sexist complicities.

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Educación afectivo-sexual

Banners

Compartir