Proposta para unha educación transformadora: reflexións sobre o ensino e a aprendizaxe

Resumo

Este artigo reflexiona sobre a evolución do concepto de ensino, criticando a súa transformación nun simple vertido de coñecementos. A través das experiencias persoais do autor, destaca a importancia dun ambiente seguro, a autonomía do alumnado e o papel crucial do profesorado como guías e modelos. Propón unha educación pública centrada na autonomía e o espírito crítico, onde a aprendizaxe é un proceso lento e enriquecedor.

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Patrimonio e educacion

Banners

Compartir