Os profissionais da educação social nas escolas e a transformação educativa

Resumo

A incorporação do profissional de Educação Social nas escolas é uma necessidade na procura de integrar diferentes possibilidades de aquisição e experimentação da aprendizagem alcançada nos tempos e nos espaços da escola.

La incorporación de los profesionales de Educación Social en las escuelas es una necesidad con la pretensión de integrar diferentes posibilidades de adquisición y experimentación de aprendizajes alcanzados en los tiempos y espacios de las escuelas.

The incorporation of Social Education professionals in schools is a necessity with the pretension of integrating different possibilities of acquisition and experimentation of learning achieved in the times and spaces of the schools.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

A nova escola hoxe

Banners

Compartir