O xardin de Juanita

Resumo

No curso 2016-17 o alumnado de 4oB de Educación Infantil do CEIP Emilia Pardo Bazán da Coruña creou un xardínna súa parcela do horto escolar. Aínda que os aspectos estéticos estiveron presentes, foron a Filosofía para Nenas e Nenos e o desenvolvemento de Habilidades de Pensamento as bases nas que se sustentou todo o proceso.

En el curso 2016-17 el alumnado de 4oB de Educación Infantil del CEIP Emilia Pardo Bazán de A Coruña, creó un jardín en su parcela del huerto escolar. Aunque los aspectos estéticos estuvieron presentes, fueron la Filosofía para Niñas y Niños y el desarrollo de Habilidades de Pensamiento las bases en las que se sustentó todo el proceso.

During the school year 2016-17 the pupils of 4th B of Infants at Emilia Pardo Bazán School from A Coruña, created a garden their parcel of the school garden. Although the aesthetic aspects were present, the Philosophy for Children and the development of Thinking Skills were the basis in which all the process was supported.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Filosofía para nenos e nenas

Banners

Compartir