O xardin de Juanita
Resumo
No curso 2016-17 o alumnado de 4oB de Educación Infantil do CEIP Emilia Pardo Bazán da Coruña creou un xardínna súa parcela do horto escolar. Aínda que os aspectos estéticos estiveron presentes, foron a Filosofía para Nenas e Nenos e o desenvolvemento de Habilidades de Pensamento as bases nas que se sustentou todo o proceso.
En el curso 2016-17 el alumnado de 4oB de Educación Infantil del CEIP Emilia Pardo Bazán de A Coruña, creó un jardín en su parcela del huerto escolar. Aunque los aspectos estéticos estuvieron presentes, fueron la Filosofía para Niñas y Niños y el desarrollo de Habilidades de Pensamiento las bases en las que se sustentó todo el proceso.
During the school year 2016-17 the pupils of 4th B of Infants at Emilia Pardo Bazán School from A Coruña, created a garden their parcel of the school garden. Although the aesthetic aspects were present, the Philosophy for Children and the development of Thinking Skills were the basis in which all the process was supported.
Palabras Clave
Texto
Este artigo só está dispoñible para ser descargado nos seguintes formatos: