O reto da educación dixital: recomendacións para docentes e familias

Resumo

O uso da tecnoloxía na infancia xera tanto expectativas como preocupacións. É importante promover desde idades temperás competencias dixitais baseadas en criterios pedagóxicos axeitados. No artigo ofrécense recomendacións dirixidas a docentes e familias con nenas e nenos de entre 3 e 12 anos para un uso seguro, responsable e saudable da tecnoloxía, incluíndo a elección de materiais adecuados, o control do tempo diante das pantallas e a creación de hábitos dixitais positivos.

El uso de la tecnología en la infancia genera tanto expectativas como preocupaciones. Es importante promover desde edades tempranas competencias digitales basadas en criterios pedagógicos adecuados. En el artículo se ofrecen recomendaciones a docentes y familias con niñas y niños de entre 3 a 12 años para un uso seguro, responsable y saludable de la tecnología, incluyendo la elección de materiales apropiados, control del tiempo frente a pantallas y creación de hábitos digitales positivos.

The use of technology in childhood generates both expectations and concerns. It is important to promote digital competences from an early age based on appropriate pedagogical criteria. The article offers recommendations for teachers and families with children aged 3-12 years for safe, responsible and healthy use of technology, including choosing appropriate materials, controlling screen time and creating positive digital habits.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

A dixitalización e E-Dixgal nas aulas

Banners

Compartir