O reto da educación dixital: recomendacións para docentes e familias
Resumo
O uso da tecnoloxía na infancia xera tanto expectativas como preocupacións. É importante promover desde idades temperás competencias dixitais baseadas en criterios pedagóxicos axeitados. No artigo ofrécense recomendacións dirixidas a docentes e familias con nenas e nenos de entre 3 e 12 anos para un uso seguro, responsable e saudable da tecnoloxía, incluíndo a elección de materiais adecuados, o control do tempo diante das pantallas e a creación de hábitos dixitais positivos.
El uso de la tecnología en la infancia genera tanto expectativas como preocupaciones. Es importante promover desde edades tempranas competencias digitales basadas en criterios pedagógicos adecuados. En el artículo se ofrecen recomendaciones a docentes y familias con niñas y niños de entre 3 a 12 años para un uso seguro, responsable y saludable de la tecnología, incluyendo la elección de materiales apropiados, control del tiempo frente a pantallas y creación de hábitos digitales positivos.
The use of technology in childhood generates both expectations and concerns. It is important to promote digital competences from an early age based on appropriate pedagogical criteria. The article offers recommendations for teachers and families with children aged 3-12 years for safe, responsible and healthy use of technology, including choosing appropriate materials, controlling screen time and creating positive digital habits.