O patrimonio e a cidadanía nas aulas de educación infantil

Resumo

O artigo analiza a presenza do patrimonio local e os recursos da comunidade nas aulas de educación infantil. Ofrécense resultados dunha investigación cunha mostra de mestres e mestras de educación infantil da contorna de Lugo sobre os recursos patrimoniais utilizados nas prácticas de ensinanza e os obstáculos que dificultan unha educación patrimonial que contribúa á formación dos nenos e nenas como cidadáns e cidadás.

El artículo analiza la presencia del patrimonio local y de los recursos de la comunidad en las aulas de educación infantil. Se ofrecen resultados de una investigación con una muestra de docentes de educación infantil del entorno de Lugo sobre los recursos patrimoniales utilizados en las prácticas de enseñanza y los obstáculos que dificultan una educación patrimonial que contribuya a la formación de los niños y niñas como ciudadanos y ciudadanas.

The paper analyses the presence of local heritage and community resources in preschool classrooms. The results of an investigation with a sample of early childhood education teachers from the district of Lugo are provided on the patrimonial resources used in teaching practices and the obstacles that hinder a patrimonial education that contributes to the education of boys and girls as citizens.

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Patrimonio e educacion

Banners

Compartir