O papel da alfabetización dixital na primeira infancia
Resumo
A infancia é un tempo crítico no que se poñen en marcha procesos de maduración moi importantes tendo como base principal para o seu desenvolvemento a relación e a afectividade. É necesario protexer as criaturas dos riscos elevados que ten a tecnoloxía na súa evolución saudable. Algúns recursos dixitais poden usarse puntualmente para realzar os principios pedagóxicos propios da Educación Infantil e a atención á diversidade nesta etapa. Con todo, é máis importante acompañar as familias e as profesionais, a partir de estratexias comunitarias para afrontar esta realidade educativa e social, que a alfabetización dixital das nenas e nenos, que é secundaria ou residual nestas idades.
La infancia es un tiempo crítico en el que se ponen en marcha procesos de maduración muy importantes teniendo como base principal para su desarrollo la relación y la afectividad. Es necesario proteger a las criaturas de los riesgos elevados que tiene la tecnología en su evolución saludable. Algunos recursos digitales pueden usarse puntualmente para realzar los principios pedagógicos propios de la Educación Infantil y la atención a la diversidad en esta etapa. Con todo, es más importante acompañar a las familias y a las profesionales, a partir de estrategias comunitarias para afrontar esta realidad educativa y social, que la alfabetización digital de niñas y niños, que es secundaria o residual en estas edades.
Childhood is a critical time in which very important maturation processes are set in motion, with relationships and affection as the main basis for their development. It is necessary to protect children from the high risks that technology poses to their healthy development. Some digital resources can be used punctually to enhance the pedagogical principles of Early Childhood Education and attention to diversity at this stage. However, it is more important to support families and professionals, based on community strategies to face this educational and social reality, than the digital literacy of girls and boys, which is secondary or residual at these ages.