O mundo da escola distanciada en tempos da COVID-19

Resumo

Como se viviu o primeiro mes e medio da escola na pandemia? Con preocupación, con desorientación, agardando orientacións acaídas que non chegaban... e poñendo a andar a creatividade. Un texto a modo de crónica daqueles días, que tamén serviron para espertar enerxías creativas, e non só para vivenciar problemas.

¿Cómo se vivió el primer mes y medio de escuela durante la pandemia? Con preocupación, con desorientación, esperando orientaciones apropiadas que no llegaban... y poniendo a andar la creatividad. Un texto a modo de crónica de aquellos días, que también sirvieron para despertar energías creativas, y no sólo para vivenciar problemas.

How was the first month and a half of school in the pandemic? With concern, with the lack of guidance, waiting for guidelines that did not arrive ... and awakening creativity. One as a chronicle of those days, which also it was helpful to awaken creative energies, and not only to experience problems.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

COVID-19: re-pensar a educación

Banners

Compartir