O emocional na escola

Resumo

A escola tradicional dedicouse a transmitir coñecementos deixando de lado os temas afectivos e sentimentais. O mundo cambiou e a educación debe adaptarse ás novas concepcións educativas e respectar as necesidades da infancia no seu crecemento. Neste escrito formulamos, a partir de situacións de aula reais, a necesidade de tratar as cuestións afectivas e emocionais na propia aula.

La escuela tradicional se dedicó a transmitir conocimientos dejando de lado los temas afectivos y sentimentales. El mundo ha cambiado y la educación debe adaptarse a las nuevas concepciones educativas y respetar las necesidades de la infancia en su crecimiento. En este escrito planteamos, a partir de situaciones de aula reales, la necesidad de tratar las cuestiones afectivas y emocionales en la propia aula.

The traditional school was dedicated to transmitting knowledge, leaving aside affective and sentimental issues. The world has changed and education must adapt to the new educational conceptions and respect the needs of children as they grow up. In this paper we propose, based on real classroom situations, the need to deal with affective and emotional issues in the classroom.

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Educación afectivo-sexual

Banners

Compartir