O desafío da escola pública hoxe e a construción da sociedade inclusiva

Resumo

O autor, recoñecida figura pedagóxica en Francia, examina os distintos termos da cuestión tendo presente a problemática que presenta a construción da reforma pedagóxica e o que significa o espazo público como territorio social compartido.

El autor, reconocida figura pedagógica en Francia, examina los distintos términos de la cuestión teniendo presente la problemática que presenta la construcción de la reforma pedagógica y lo que significa el espacio público como territorio social compartido.

The author, a renowned educational figure in France, examines the various terms of the issue, bearing in mind the problems presented by the construction of the pedagogic reform and what public space means as a shared social territory.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

A nova escola hoxe

Banners

Compartir