O currículo LOMLOE: algunhas implicacións para o desenvolvemento da Competencia Dixital

Resumo

O desenvolvemento da Competencia Dixital (CD) debido ás achegas da investigación dos últimos anos presenta unha orientación instrumental. Esta perspectiva vese favorecida por un currículo LOMLOE que mostra unha tendencia á sobrerregulación e burocratización aumentando significativamente as esixencias en procesos de avaliación. Trasládase o foco cara á acreditación e a rendición de contas. Esta perspectiva impide unha visión holística e un desenvolvemento efectivo da CD.

El desarrollo de la Competencia Digital (CD) debido a las aportaciones de la investigación en los últimos años presenta una orientación instrumental. Esta perspectiva se ve favorecida por un currículo LOMLOE que muestra una tendencia a la sobrerregulación y burocratización aumentando significativamente las exigencias en procesos de evaluación. Se traslada el foco hacia la acreditación y la rendición de cuentas. Esta perspectiva impide una visión holística y un desarrollo efectivo de la CD.

The development of Digital Competence (DC), based on research findings last years, shows an instrumental orientation. This perspective is encouraged by a LOMLOE curriculum that demonstrates a tendency towards over-regulation and bureaucratization, significantly increasing evaluation process requirements. The focus shifts towards accreditation and accountability. This perspective prevents a holistic vision and effective development of DC.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

A dixitalización e E-Dixgal nas aulas

Banners

Compartir