O currículo LOMLOE: algunhas implicacións para o desenvolvemento da Competencia Dixital
Resumo
O desenvolvemento da Competencia Dixital (CD) debido ás achegas da investigación dos últimos anos presenta unha orientación instrumental. Esta perspectiva vese favorecida por un currículo LOMLOE que mostra unha tendencia á sobrerregulación e burocratización aumentando significativamente as esixencias en procesos de avaliación. Trasládase o foco cara á acreditación e a rendición de contas. Esta perspectiva impide unha visión holística e un desenvolvemento efectivo da CD.
El desarrollo de la Competencia Digital (CD) debido a las aportaciones de la investigación en los últimos años presenta una orientación instrumental. Esta perspectiva se ve favorecida por un currículo LOMLOE que muestra una tendencia a la sobrerregulación y burocratización aumentando significativamente las exigencias en procesos de evaluación. Se traslada el foco hacia la acreditación y la rendición de cuentas. Esta perspectiva impide una visión holística y un desarrollo efectivo de la CD.
The development of Digital Competence (DC), based on research findings last years, shows an instrumental orientation. This perspective is encouraged by a LOMLOE curriculum that demonstrates a tendency towards over-regulation and bureaucratization, significantly increasing evaluation process requirements. The focus shifts towards accreditation and accountability. This perspective prevents a holistic vision and effective development of DC.