O CONSELLO DA INFANCIA DE PONTEVEDRA,Un proxecto de participación nun modelo de cidade.

Resumo

O presente artigo quere ser a descrición do proceso de formación do Consello da infancia do Concello de Pontevedra ao expoñer a súa metodoloxía, obxectivos e funcións, entendendo que a cativada pode participar como suxeito de dereito na toma de decisións da cidade e, a este respecto, mostramos un esquema estrutural que podería ser tomado como marco de referencia para órganos similares noutras poboacións.

El presente artículo realiza una descripción del proceso de formación del Consejo de la infancia del Ayuntamiento de Pontevedra exponiendo su metodología, objetivos y funciones, entendiendo que niñas y niños pueden participar en la toma de decisiones de la ciudad como sujetos de derecho. Se trata de exponer un esquema estructural que podría ser tomado como marco de referencia para órganos similares en otras poblaciones.

This article describes the formation process of the Children's Council of the Pontevedra City Council, outlining its methodology, objectives, and functions, based on the understanding that children can participate in city decision-making as subjects of rights. It aims to present a structural framework that could serve as a reference model for similar bodies in other municipalities.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Radio escolar

Banners

Compartir