O audiovisual galego como ferramenta de ensinanza aprendizaxe

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Emerxencia climática e educación

Referencias

  • Hidalgo Navarrete, J. & Aliaga Zegarra, S. E. (2020). Análisis de las estrategias didácticas para el diseño, selección, producción, utilización y validación de recursos educativos audiovisuales interactivos en una institución educativa. estudio inicial. REID, 23, 79-98.doi: 10.17561/reid.n23.5.
  • Instituto Galego de Estatística (2019). Informe de Coñecemento e uso do galego 2018. https://n9.cl/2gm58e
  • Ministerio de Educación y Formación Profesional (2021). Marco Común Europeo de Referencia para las lenguas. Volumen complementario. https://n9.cl/fnffo
  • Pérez Molina, E. (2017). Cine y documentales en el aula de FLE para educar en valores medioambientales (TFM). Tenerife: Universidad de la Laguna. https://riull.ull.es/xmlui/handle/915/7454

Banners

Compartir