#Nosxogamosnacasa, recursos lúdico-educativos para un confinamento en familia

Resumo

O profesorado e o alumnado da materia Didáctica da Expresión e da Comunicación Oral (44 alumnas/os) da titulación de E. Infantil da Facultade de CC. da Educación da USC deseñaron 41 actividades lúdico-educativas, que levaron a vídeos en Youtube, a través dun constante traballo de planificación e video-conferencias, poñendo en práctica a metodoloxía de Aprendizaxe-Servizo.

El profesorado y el alumnado de la materia Didáctica de la Expresión y de la Comunicación Oral (44 alumnas/os) de la titulación de E. Infantil de la Facultade de CC. da Educación de la USC diseñaron 41 actividades lúdico-educativas, que trasladaron a vídeos en Youtube, a través de un constante trabajo de planificación y video-conferencias, poniendo en práctica la metodología de Aprendizaje-Servicio.

The teaching staff and the students of the Didactics of Expression and Oral Communication subject (44 students) of the Early Childhood Education degree at the Faculty of Education from the USC, designed 41 recreational-educational activities that led to videos on youtube, through a regular work of planning and videoconferences, by implementing the Learning-Service methodology.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

COVID-19: re-pensar a educación

Banners

Compartir