#Nosxogamosnacasa, recursos lúdico-educativos para un confinamento en familia
Resumo
O profesorado e o alumnado da materia Didáctica da Expresión e da Comunicación Oral (44 alumnas/os) da titulación de E. Infantil da Facultade de CC. da Educación da USC deseñaron 41 actividades lúdico-educativas, que levaron a vídeos en Youtube, a través dun constante traballo de planificación e video-conferencias, poñendo en práctica a metodoloxía de Aprendizaxe-Servizo.
El profesorado y el alumnado de la materia Didáctica de la Expresión y de la Comunicación Oral (44 alumnas/os) de la titulación de E. Infantil de la Facultade de CC. da Educación de la USC diseñaron 41 actividades lúdico-educativas, que trasladaron a vídeos en Youtube, a través de un constante trabajo de planificación y video-conferencias, poniendo en práctica la metodología de Aprendizaje-Servicio.
The teaching staff and the students of the Didactics of Expression and Oral Communication subject (44 students) of the Early Childhood Education degree at the Faculty of Education from the USC, designed 41 recreational-educational activities that led to videos on youtube, through a regular work of planning and videoconferences, by implementing the Learning-Service methodology.
Palabras Clave
Texto
Este artigo só está dispoñible para ser descargado nos seguintes formatos: