Música, emocións e redes sociais: tres experiencias persoais
Resumo
Neste artigo achégase unha ollada poliédrica á vinculación da música coas emocións e as redes sociais a través de tres textos diversos elaborados por diferentes autores. Neles destácanse as potencialidades, tamén didácticas, de ferramentas como Twitch e TikTok para o ámbito musical, así como o traballo de marketing que supoñen as redes sociais para os músicos, podendo incidir mesmo no plano da saúde mental.
En este artículo se ofrece una mirada poliédrica a la vinculación de la música con las emociones y las redes sociales a través de tres textos diversos elaborados por diferentes autores. En ellos se destacan las potencialidades, también didácticas, de herramientas como Twitch y TikTok para el ámbito musical, así como el trabajo de marketing que suponen las redes sociales para los músicos, pudiendo incidir incluso en el plano de la salud mental.
This article offers a multifaceted look at the link between music and emotions and social networks through three different texts written by different authors. They highlight the potential, also didactic, of tools such as Twitch and TikTok for the musical field, as well as the marketing work that social networks entail for musicians, and may even have an impact on mental health.