Literatura dramática infantil galega (2012-2018): camiñar sobre o baleiro

Resumo

A autora analiza no artigo as diferentes tendencias da literatura dramática infantil nos últimos seis anos, tomando como elementos de análise a pegada editorial deste tipo de textos, a convocatoria de premios específicos, a nómina autorial habitual e as diferentes tendencias temáticas.

La autora analiza en el artículo las diferentes tendencias de la literatura dramática infantil en los últimos seis años, tomando como elementos de análisis la huella editorial de este tipo de textos, la convocatoria de premios específicos, la nómina autorial habitual y las diferentes tendencias temáticas.

In the article, the author analyses the different trends in children’s dramatic literature over the last six years, taking as elements of analysis the editorial footprint of this kind of texts, the call for specific awards, the ordinary autorial payroll and the different thematic trends.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Educar... non sen o teatro

Banners

Compartir