Internet e pantallas na escola. Algunhas consideracións

Resumo

A situación vivida durante a pandemia de obrigada ensinanza a distancia debería servir para cuestionar modelos de ensinanza enciclopédica, para levar a cabo actividades de aprendizaxe colaborativa e construción conxunta do coñecemento. A verdadeira innovación educativa vai mais aló da didáctica e, con novas ou menos novas tecnoloxías, debe contribuír á formación dunha cidadanía crítica e participativa, e ao respecto aos dereitos humanos.

La situación vivida durante la pandemia de obligada enseñanza a distancia debería servir para cuestionar modelos de enseñanza enciclopédica, para llevar a cabo actividades de aprendizaje colaborativo y construcción conjunta del conocimiento. La verdadera innovación educativa va más allá de la didáctica y, con nuevas o menos nuevas tecnologías, debe contribuir a la formación de una ciudadanía crítica y participativa, y al respeto a los derechos humanos.

The compulsary distance education context due to the pandemia should have been useful to question enciclopedic teaching models and introduce colaborative leaning processes to build share knowledge. The real educational innovation goes beyond the didactics and, with new technologies or less new technologies, should contribute to the education of critical and participative citizens, and to the defense of human rights.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Creadoras de contidos

Banners

Compartir