Internet e pantallas na escola. Algunhas consideracións
Resumo
A situación vivida durante a pandemia de obrigada ensinanza a distancia debería servir para cuestionar modelos de ensinanza enciclopédica, para levar a cabo actividades de aprendizaxe colaborativa e construción conxunta do coñecemento. A verdadeira innovación educativa vai mais aló da didáctica e, con novas ou menos novas tecnoloxías, debe contribuír á formación dunha cidadanía crítica e participativa, e ao respecto aos dereitos humanos.
La situación vivida durante la pandemia de obligada enseñanza a distancia debería servir para cuestionar modelos de enseñanza enciclopédica, para llevar a cabo actividades de aprendizaje colaborativo y construcción conjunta del conocimiento. La verdadera innovación educativa va más allá de la didáctica y, con nuevas o menos nuevas tecnologías, debe contribuir a la formación de una ciudadanía crítica y participativa, y al respeto a los derechos humanos.
The compulsary distance education context due to the pandemia should have been useful to question enciclopedic teaching models and introduce colaborative leaning processes to build share knowledge. The real educational innovation goes beyond the didactics and, with new technologies or less new technologies, should contribute to the education of critical and participative citizens, and to the defense of human rights.
Palabras Clave
Texto
Este artigo só está dispoñible para ser descargado nos seguintes formatos: