Innovación: adaptabilidade ou emancipación?

Resumo

As aulas están en movemento. Podemos apreciar moi diversas innovacións metodolóxicas e organizativas. Debemos preguntarnos: responden a un principio de emancipación crítica e cívica en favor dun horizonte social democrático ou obedecen a razóns de mercado?

Las aulas están en movimiento. Podemos apreciar muy diversas innovaciones metodológicas y organizativas. Debemos preguntarnos: ¿responden a un principio de emancipación crítica y cívica en favor de un horizonte social democrático u obedecen a razones de mercado?

The classrooms are in motion. We can appreciate many different methodological and organizational innovations. Faced with this, we must ask ourselves: do they respond to a principle of critical and civic emancipation in favour of a democratic social horizon or do they comply market reasons?

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

A nova escola hoxe

Banners

Compartir