Inclusión e dixitalización en Galicia
Resumo
No presente artigo analízase a interacción entre a dixitalización e a inclusión educativa en Galicia, destacando oportunidades, desafíos e a situación actual neste ámbito. Pretende reflexionar sobre a integración das tecnoloxías dixitais en contextos diversos, abordando a dixitalización como ferramenta para promover a equidade e participación plena de todo o alumnado. É por iso que se abordan cuestións como o deseño universal para a aprendizaxe, a accesibilidade e a elaboración e/ou adaptacións de materiais nos contextos de aula, co fin de proporcionar propostas de mellora que permitan avanzar cada unha incorporación dixital inclusiva.
En el presente artículo se analiza la interacción entre la digitalización y la inclusión educativa en Galicia, destacando oportunidades, desafíos y la situación actual en este ámbito. Pretende reflexionar sobre la integración de las tecnologías digitales en contextos diversos, abordando la digitalización como herramienta para promover la equidad y participación plena de todo el alumnado. Es por eso que se abordan cuestiones como el diseño universal para el aprendizaje, la accesibilidad y la elaboración y/o adaptaciones de materiales en los contextos de aula, con el fin de proporcionar propuestas de mejora que permitan avanzar cada una incorporación digital inclusiva.
This article analyses the interaction between digitalisation and educational inclusion in Galicia, highlighting opportunities, challenges and the current situation in this area. It aims to reflect on the integration of digital technologies in diverse contexts, addressing digitisation as a tool to promote equity and full participation of all students. This is why issues such as universal design for learning, accessibility and the development and/or adaptation of materials in classroom contexts are addressed, with the aim of providing proposals for improvement that will enable progress to be made towards inclusive digital inclusion.