Formar mestres tamén fora das aulas

Resumo

Preséntanse os resultados dunha experiencia desenvolvida con estudantes do Grao en Mestre de Educación Infantil orientada a analizar como o patrimonio local e as actividades fóra das aulas, en particular as saídas didácticas, contribúen á súa formación como futuros docentes.

Se presentan los resultados de una experiencia desarrollada con estudiantes del Grado de Maestro en Educación Infantil y orientada a analizar cómo el patrimonio local y las actividades fuera del aula, en particular las salidas didácticas, contribuyen a su formación como futuros docentes.

The results of an experience developed with students of Early Childhood Education Teachers are presented. It was aimed at analysing how local heritage and outdoor education activities, especially field trips, contribute to their training as future teachers.

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Saúde mental e educación

Banners

Compartir