Explorando o patrimonio arqueolóxico galego: oportunidades dos parques arqueolóxicos

Resumo

O presente traballo ten como finalidade principal poñer de relevo as oportunidades educativas que ofrece o patrimonio arqueolóxico galego. Por unha banda, profúndase na súa importancia como recurso educativo por mor das últimas investigacións e experiencias recentes; por outra, móstranse algúns dos recursos que os centros de interpretación e parques arqueolóxicos ofrecen para traballar con este patrimonio en distintos niveis educativos.

El presente trabajo tiene como finalidad principal poner de relieve las oportunidades educativas que ofrece el patrimonio arqueológico gallego. Por una parte, se profundiza en su importancia como recurso educativo en base a las últimas investigaciones y experiencias recientes; por otra, se muestran algunos de los recursos que los centros de interpretación y parques arqueológicos ofrecen para trabajar con este patrimonio en distintos niveles educativos.

This paper aims to highlight the educational opportunities offered by Galician archaeological heritage. On the one hand, it explores its importance as an educational resource based on the latest research and the most recent experiences; on the other hand, it shows some of the resources that interpretation centers and archaeological parks offer to work with this heritage at different educational levels.

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Patrimonio e educacion

Banners

Compartir