Experiencias de “turismo interior” en centros escolares

Resumo

O artigo fala das conclusións ás que unha educadora social chega tras varias experiencias en centros públicos de educación infantil, primaria e secundaria levando a cabo programas de autoxestión emocional, manexo da atención e busca da quietude.Fai fincapé na necesidade de levar a cabo este tipo de programas cos que sae beneficiada toda a comunidade educativa, e tamén se reflicte no artigo a necesidade de que este tipo de experiencias forme parte dos contidos formativos do profesorado.

El artículo habla de las conclusiones a las que una educadora social llega tras varias experiencias en centros públicos de educación infantil, primaria y secundaria llevando a cabo programas de autogestión emocional, manejo de la atención y búsqueda de quietud.Hace hincapié en la necesidad de llevar a cabo este tipo de programas con los que sale beneficiada toda la comunidad educativa, y también se refleja en el artículo la necesidad de que este tipo de experiencias forme parte de los contenidos formativos del profesorado.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Emerxencia climática e educación

Banners

Compartir