Experiencias de boas prácticas de inclusión con alumnos con TEA na escola rural
Resumo
A inclusión na aula multigrao, e en concreto a dos alumnos e alumnas con Trastorno do Espectro Autista (TEA), representa un reto para os docentes das escolas rurais. Para garantir o éxito da inclusión dos nenos/as con TEA, é preciso introducir metodoloxías específicas como TEACCH (Treatment and Education of Autistic related Communication Handicapped Children) e PECS (Picture Exchange Communication System). A experiencia presentada mostra como estas metodoloxías enriquecen non só o traballo dos alumnos e alumnas con TEA, senón o de todos os que forman parte da aula.
La inclusión en el aula multigrado, y en concreto la de los alumnos con Trastorno del Espectro Autista (TEA), representa un reto para los docentes de las escuelas rurales. Para garantizar el éxito de la inclusión de los niños/as con TEA es preciso introducir metodologías específicas como TEACCH (Treatment and Education of Autistic related Communication Handicapped Children) y PECS (Picture Exchange Communication System). La experiencia presentada muestra cómo éstas metodologías enriquecen no sólo el trabajo de los alumnos con TEA sino el de todos los que forman parte del aula.
Inclusion in the multi-grade classroom, and specifically that of students with Autism Spectrum Disorder (ASD), represents a challenge for teachers in rural schools. To guarantee the successful inclusion of children with ASD, it is necessary to introduce specific methodologies such as TEACCH (Treatment and Education of Autistic related Communication Handicapped Children) and PECS (Picture Exchange Communication System). The experience presented shows how these methodologies enrich not only the work of students with ASD but also that of everyone in the classroom.