Escolas infantís do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar: de volta ao modelo asistencial

Resumo

Neste artigo damos a coñecer a situación das escolas infantís xestionadas polo Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar, que no seu momento configuráronse nun proxecto innovador que ao longo dos anos foise debilitando pola perda das ferramentas chaves na súa dinamización como a formación permanente das súas profesionais, a difusión das boas prácticas ou, máis recentemente, o tempo reservado dentro da xornada laboral para o desenvolvemento da función titorial, volvendo así a un modelo que pon o acento no asistencial máis que no carácter pedagóxico do ciclo 0-3.

En este artículo presentamos la situación de las escuelas infantiles gestionadas por el Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar, que en su momento nacieron en un proyecto innovador que con el paso de los años se ha debilitado por la pérdida de las herramientas claves en su dinamización como la formación permanente de sus profesionales, la difusión de buenas prácticas o, más recientemente, el tiempo reservado dentro de la jornada laboral para el desarrollo de la función tutorial, volviendo así a un modelo que pone el énfasis en lo asistencial más que en el carácter pedagógico del ciclo 0-3.

In this article we present the situation of the infant schools managed by the Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar, which at the time were set up in an innovative project and which over the years has weakened due to the loss of the key tools in its dynamism such as the permanent training of its professionals, the dissemination of best practices or, more recently, the time reserved within the working day for the development of the tutorial function, thus returning to a model that emphasizes on assistance rather than on the pedagogical nature of the 0-3 cycle.

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Educación afectivo-sexual

Banners

Compartir