Entre algoritmos e emocións: cara unha ética da sexualidade

Resumo

Nunha sociedade dominada pola tecnoloxía e o racionalismo algorítmico é crucial revisar a historia da filosofía para comprender a interacción entre emocións e razón. Este artigo analiza a necesidade dunha educación afectivo-sexual crítica que cuestione as construcións capitalistas e mecanicistas da sexualidade, promovendo unha ética da emancipación sexual a través da Filosofía para Crianzas.

En una sociedad dominada por la tecnología y el racionalismo algorítmico, es crucial revisar la historia de la filosofía para comprender la interacción entre emociones y razón. Este artículo analiza la necesidad de una educación afectivo-sexual crítica que cuestione las construcciones capitalistas y mecanicistas de la sexualidad, promoviendo una ética de la emancipación sexual a través de la Filosofía para Niños.

In a society dominated by technology and algorithmic rationalism, it is crucial to revisit the history of philosophy to understand the interaction between emotions and reason. This article analyzes the need for a critical affective-sexual education that questions the capitalist and mechanistic constructions of sexuality, promoting an ethics of sexual emancipation through Philosophy for Children.

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Educación afectivo-sexual

Banners

Compartir