Entendendo a saúde mental: experiencia de intervención socioeducativa en contextos escolares

Resumo

Na Asociación Xaruma traballamos en saúde mental, promovendo a autonomía, a integración e a saúde emocional. Levamos anos detectando a necesidade de intervir en contextos escolares, coordinando alumnado, profesorado e familias, co obxectivo de mellorar o benestar psicosocial das persoas. Entender a saúde en todas as súas dimensións é responsabilidade da sociedade, contextualizándoa cunha perspectiva socioeducativa e coñecendo e achegando recursos e solucións ás necesidades de saúde con perspectiva comunitaria, perspectiva de xénero e de forma adaptada ás necesidades individuais. Por este motivo, propoñemos unha intervención baseada en sesións prácticas e lúdicas explicando o paradigma biopsicosocial e a teoría diáteses-estrés en saúde mental.

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Educación afectivo-sexual

Banners

Compartir