E ao chegar á ESO, que?

Resumo

Cando o alumnado con diversidade funcional chega á ESO debe afrontar unha serie de cambios, os cales en moitos casos acaban converténdose en grandes barreiras e, en consecuencia, en frustracións e fracasos. Convén pensar entón se o sistema educativo e a educación secundaria están preparados para a atención á diversidade.

Cuando el alumnado con diversidad funcional llega a la ESO debe afrontar una serie de cambios, los cuales en muchos casos acaban convirtiéndose en grandes barreras y, en consecuencia, en frustraciones y fracasos. Es conveniente plantear entonces si el sistema educativo y la educación secundaria están preparados para la atención a la diversidad.

When students with functional diversity reach secondary school, they must face a number of changes, which in many cases end up becoming major barriers and, consequently, frustrations and failure. It is therefore convenient to contemplate whether the educational system and secondary education are prepared for diversity outreach.

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Tea e inclusión

Banners

Compartir