Cuestións que deberían estar presentes no debate educativo (se o houbese)

Resumo

“O que aprendemos na escola debería ser unha ferramenta analítica para descifrar e comprender aquilo que nos pasa na nosa vida cotiá”. Esta é a tese que debería suscitar un amplo debate social sobre o futuro da escola entre nós.

“Lo que aprendemos en la escuela debería ser una herramienta analítica para descifrary comprender lo que nos pasa en la vida diaria”. Es la tesis que debería suscitar un amplio debate social sobre el futuro de la escuela.

“What we learn in school should be an analytical tool for decode and understand what happens to us in everyday life. It is the thesis that should arouse a broad social discussion about the future of the school.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

A nova escola hoxe

Banners

Compartir