Bibliotecas escolares e inclusión

Resumo

As bibliotecas escolares, como contedores culturais e como espazos creativos e de convivencia, deben converterse en axentes de inclusión social e educativa, atendendo á diversidade e ofrecendo os seus recursos e dispositivos a toda a comunidade.

Las bibliotecas escolares, como contenedores culturales y como espacios creativos y de convivencia, deben convertirse en agentes de inclusión social y educativa, atendiendo a la diversidad y ofreciendo sus recursos y dispositivos a toda la comunidad.

The possibility of figure out meanings and senses through reading is only possible through the mastery of the reading and writing codes. And teachers have a great responsibility on this. Reading appears as the open door that enables the best knowledge of the world.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

A nova escola hoxe

Banners

Compartir