Aprendizaxe emocional: da esfera doméstica ao locus do mercado
Resumo
A educación práctica, que inclúe o ámbito emocional, correspondía, tradicionalmente, aos axentes que realizan a socialización primaria. A incorporación da esfera emocional como elemento esencial para o desenvolvemento integral do individuo leva consigo o risco de suprimir o acceso das clases populares ao coñecemento teórico, así como de ser reducida a unha serie de dogmas, técnicas do eu, que reproducen o nomos, o costume e a moral dunha posmodernidade implementada segundo os intereses do capital.
La educación práctica, que incluye el ámbito emocional, corresponde, tradicionalmente, a los agentes que realizan la socialización primaria. La incorporación de la esfera emocional como elemento esencial para el desarrollo integral del individuo conlleva el riesgo de suprimir el acceso de las clases populares al conocimiento teórico, así como de ser reducida a una serie de dogmas, técnicas del yo, que reproducen el nomos, la costumbre y la moral de una posmodernidad implementada según los intereses del capital.
Practical education, which includes the emotional sphere, traditionally corresponds to the agents who carry out primary socialization. The incorporation of the emotional sphere as an essential element for integral development of the individual carries the risk of suppressing the access of the popular classes to theoretical knowledge, as well as of being reduced to a few of dogmas, techniques of the self, that reproduce nomos, custom and morality of a postmodernism implemented according to the interests of capital.