Achegas da neurociencia no campo educativo

Resumo

Os estudos de neurociencias evidencian a importancia de conectar as aprendizaxes que os nenos e nenas experimentan dentro da escola coas aprendizaxes e experiencias que os alumnos conseguen fóra da escola.

Los estudios de neurociencias evidencian la importancia de conectar los aprendizajes que niños y niñas experimentan dentro de la escuela con los aprendizajes y las experiencias que los alumnos consiguen fuera de la escuela.

Neuroscience studies show the importance of connecting the learning that boys and girls experience in school with the learning and experiences that students get out of school.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

A nova escola hoxe

Banners

Compartir