A socialización masculina non afectiva: unha abordaxe para a escola

Resumo

Tras décadas de coeducación, os alumnos homes apenas foron interpelados explicitamente máis aló da resolución non violenta de conflitos. Nos centros educativos apenas existe unha planificación global dun traballo especifico sobre masculinidades e a súa relación coa igualdade. Neste texto ofrécese unha reflexión sobre o papel do home no seu compromiso coa igualdade.

Tras décadas de coeducación, los alumnos hombres apenas fueron interpelados explicitamente mas allá de la resolución no violenta de conflictos. En los centros educativos apenas existe una planificación global de un trabajo específicos sobre masculinidades y su relación con la igualdad. En este texto se ofrece unha reflexión sobre el papel del hombre en su compromiso con la igualdad.

After decades of coeducation, male students have hardly been explicitly challenged beyond non-violent conflict resolution. In educational centers there is hardly any global planning of specific work on masculinities and their relationship with equality. This text offers a reflection on the role of men in their commitment to equality.

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Educación afectivo-sexual

Banners

Compartir