A radio na escola: cando o proceso conta

Resumo

A radio escolar ancora as súas orixes na alfabetización das comunidades rurais, como fórmula de formación a distancia e, máis tarde, como medio que converte o alumnado no centro da súa aprendizaxe. Esta evolución, alentada polas novas metodoloxías educativas e unha maior accesibilidade técnica, abriu un amplo abano de experiencias que sinalan a importancia do proceso perante o resultado. Pero como se xesta o proceso?

La radio escolar ancla sus orígenes en la alfabetización de las comunidades rurales, como fórmula de formación a distancia y, más tarde, como medio que convierte al alumnado en el centro de su aprendizaje. Esta evolución, alentada por las nuevas metodologías educativas y una mayor accesibilidad técnica, abrió un amplio abanico de experiencias que señalan la importancia del proceso frente al resultado. Pero ¿cómo se gesta el proceso?

Radio at school anchors its origins in the literacy of rural communities, as a formula of distance education and, later, as a way that transforms students the centre of their learning. This evolution, encouraged by new educational methodologies and a better technical accessibility, opened a wide range of experiences which point the importance of the process over the result. But how does the process come about?

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Creadoras de contidos

Banners

Compartir