A radio na escola: cando o proceso conta
Resumo
A radio escolar ancora as súas orixes na alfabetización das comunidades rurais, como fórmula de formación a distancia e, máis tarde, como medio que converte o alumnado no centro da súa aprendizaxe. Esta evolución, alentada polas novas metodoloxías educativas e unha maior accesibilidade técnica, abriu un amplo abano de experiencias que sinalan a importancia do proceso perante o resultado. Pero como se xesta o proceso?
La radio escolar ancla sus orígenes en la alfabetización de las comunidades rurales, como fórmula de formación a distancia y, más tarde, como medio que convierte al alumnado en el centro de su aprendizaje. Esta evolución, alentada por las nuevas metodologías educativas y una mayor accesibilidad técnica, abrió un amplio abanico de experiencias que señalan la importancia del proceso frente al resultado. Pero ¿cómo se gesta el proceso?
Radio at school anchors its origins in the literacy of rural communities, as a formula of distance education and, later, as a way that transforms students the centre of their learning. This evolution, encouraged by new educational methodologies and a better technical accessibility, opened a wide range of experiences which point the importance of the process over the result. But how does the process come about?
Palabras Clave
Texto
Este artigo só está dispoñible para ser descargado nos seguintes formatos: