A radio escolar: unha oportunidade para a interxeracionalidade

Resumo

Esta investigación abrangue o deseño, desenvolvemento e avaliación dun Programa Interxeracional de radio que tivo lugar no ano 2016 no CEIP Barouta (A Coruña). Nela participou alumnado de 6º de Primaria e persoas maiores da contorna que, xuntos, crearon un programa de radio sobre patrimonio cultural. O estudo do caso fíxose a través da investigación avaliativa empregando a análise de datos cualitativos que se recolleron mediante entrevistas, notas de campo e as propias producións da actividade (comentarios radiofónicos e guión do podcast). Un traballo dende o que coñecemos as potencialidades da radio como ferramenta para a promoción da interxeracionalidade dende a escola.

Esta investigación abarca el diseño, desarrollo y evaluación de un Programa Intergeneracional de radio que tuvo lugar en 2016 en el CEIP Barouta (A Coruña). En ella participaron estudiantes de 6º de Primaria y personas mayores de la zona, las cuales crearon un programa de radio sobre patrimonio cultural. El estudio de caso se realizó a través de una investigación evaluativa utilizando el análisis de datos cualitativos que fueron recolectados a través de entrevistas, notas de campo y las producciones resultantes de la actividad (comentarios de radio y el guión del podcast). Un trabajo que nos permite mostrar el potencial de la radio como herramienta para el fomento de la intergeneracionalidad desde la escuela.

This research covers the design, development and evaluation of an intergenerational radio programme that took place in 2016 in CEIP Barouta (A Coruña). It involved 6º grade primary school students and elderly people from the area, who created a radio programme on cultural heritage. The case study was carried out through evaluative research using the analysis of qualitative data that were collected through interviews, field notes and the resulting productions of the activity (radio commentaries and the podcast script). A work that allows us to show the potential of radio as a tool for the promotion of intergenerationality from the school.

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Interxeracionalidade

Banners

Compartir