A radio con rodas. Propostas para a aula infantil.

Resumo

A radio, como ferramenta educativa, permite plasmar o que o alumnado descobre no mundo que o rodea. Atendendo a isto, preséntanse unha proposta didáctica para implimentala como un elemento máis no día a día das aulas de Infantil, cunha metodoloxía activa e provocadora de aprendizaxes significativas. Así, vincular a escola e a contorna a través da radio facilita a conexión coa comunidade.

La radio, como herramienta educativa, permite plasmar lo que el alumnado descubre en el mundo que lo rodea. Atendiendo a esto, se presentan una propuesta didáctica para implementarla como un elemento más en el día a día de las aulas de Infantil, con una metodología activa y provocadora de aprendizajes significativos. Así, vincular la escuela y el contorno a través de la radio facilita la conexión con la comunidad.

Radio serves as the perfect tool for capturing what students discover in the world around them. With this in mind, we present an educational proposal to implement radio as another element in the daily routine of nursery classrooms, using an active methodology that encourages meaningful learning. Thus, linking the school and its surroundings through radio becomes the ideal way to create community.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Radio escolar

Banners

Compartir