A radio como educadora mediática

Resumo

A alfabetización mediática e informacional é aínda unha materia pendente entre nós e resulta cada vez máis urxente, nun ecosistema informativo hiperpoboado, confuso e con axentes que promoven a desinformación. Xornalistas e docentes deben unir forzas para incorporar estas competencias nos diferentes niveis educativos; a radio escolar pode ser unha excelente ferramenta para facelo.

La alfabetización mediática e informacional es todavía una asignatura pendiente entre nosotros y resulta cada vez más urgente, en un ecosistema informativo hiperpoblado, confuso y con agentes que promueven la desinformación. Periodistas y docentes deben unir fuerzas para incorporar estas competencias en los diferentes niveles educativos; la radio escolar puede ser unha excelente herramienta para hacerlo.

Media and information literacy is still a pending issue among us and it is becoming increasingly urgent in an overcrowded and confusing information ecosystem, filled with agents who promote disinformation. Journalists and teachers must join forces to incorporate these skills at different educational levels; school radio can be an excellent tool for doing so.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Radio escolar

Banners

Compartir