A potencialidade da pedagoxía verde e a contorna como recurso didáctico e saudable para o profesorado.
Resumo
Na actualidade, fálase constantemente da necesidade de saír ao campo, de dar paseos polo medio natural, das supostas necesidades que se deben cubrir e traballar en todas as etapas educativas, fomentando o contacto directo coa natureza e coa contorna exterior. Con este estudo preténdese amosar esta realidade de que tanto os profesionais como as propias crianzas necesitan dese contacto directo co medio exterior que os rodea na súa rutina diaria.
En la actualidad, se habla constantemente de la necesidad de salir al campo, de dar paseos por el medio natural, de las supuestas necesidades que se deben cubrir y trabajar en todas las etapas educativas, fomentando el contacto directo con la naturaleza y con el entorno exterior. Con este estudio se pretende demostrar esta realidad de que tanto los profesionales como las propias criaturas necesitan de ese contacto directo con el medio exterior que los rodea en su rutina diaria.
Nowadays, there is constant talk of the need to go out into the countryside, to go for walks in the natural environment, of the supposed needs to be covered and worked on at all stages of education, encouraging direct contact with nature and the outside environment. This research aims to demonstrate the reality that both the professionals and the children themselves need this direct contact with the outside environment that surrounds them in their daily routine.Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)


