A percepción dos docentes galegos sobre os materiais didácticos musicais de Educación Primaria

Resumo

Nesta investigación recóllese a percepción dos docentes especialistas de música en Educación Primaria sobre os materiais didácticos musicais atendendo ao coñecemento que posúen sobre estes recursos, ao uso que realizan deles nas aulas e a súa formación sobre esta temática.

En esta investigación se recoge la percepción de los docentes especialistas de música en Educación Primaria sobre los materiales didácticos musicales atendiendo al conocimiento que poseen sobre estos recursos, al uso que realizan de los mismos en las aulas y a su formación sobre esta temática.

In this research, the perception of music teachers in Primary Education about music teaching materials is collected, taking into account the knowledge they have about these resources, the use they make of them in the classroom and their training on this subject.

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Andar cos tempos das músicas

Banners

Compartir